6 Ağustos 2012 Pazartesi

SwapIt Ram Expander!



Rootlu cihazlar içindir.

Bu uygulama ile 2.5 Gb 'a kadar swap alanı oluşturabilirsiniz
Swap ve swappines oluşturmak son derece basittir,hafıza durumunu hem menüden hemde widget olarak takip edebilirsiniz.
Daha iyi bir performans için class4 hafıza kartı kullanılması tavsiye ediliyor..Programda İngilizce ve Almanca dil desteği var.
Herzaman olduğu gibi tüm sorumluluk size aittir...

NOT:Ben daha önce Swapper2 ve Swap for Root uygulamalarınıda denemiştim ancak performanstan memnun kalmadığım için ve hafıza kartı ömrünü azalttığı yönündeki yorumlardan dolayı kullanmamıştım..Bu uygulama için bu tür yorumlar görmedim ( diğerleriyle aynı mantıkla çalışıyor) Hafıza kartı ömrünü kısaltıyor olsa dahi performans ve telefonumdaki bariz hız artışından dolayı hafıza kartını gözden çıkardım bile ))
NOT2:Eğer Usb ile Pc pağlantısında sorun yaşarsanız swapı deaktif edip işiniz bittikten sonra aktif edin...Uygulama Busybox isterse kurup sorunsuz kullanabilirsiniz...

Arkadaşlar 1.3.3 sürümünü bugün buldum,1.2.1 sürümüyle beraber aşağıya ekliyorum..

ÖNEMLİ:Ben 1.3.3 sürümünü kendi telefonumda denedim ama hata verdi,yabancı sitelerdende baktım java ve kernelle ilgili uyumsuzluk olabiliyormuş..Üç sürümde aşağıda mevcut hangisi oluyorsa telefonunuzda onu kullanın...


Alıntı: cenkbulut 

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Peocawe | - |