6 Ağustos 2012 Pazartesi

Joy Os Rom v1 ve v2



Evet arkadaşlar ios görüntülü romumuzuda sonunda çıkardık.Alper59 hocam genel şeyleri yaptı ve bende ufak bir kaç düzenleme yaparak bu son halini aldırdık.Rom tamamen stabildir,hiçbir sorunu yoktur.Gayet hızlı ve stabildir.Şöyle söyliyim ben çok çok çok beğendim

Rom İlauncher Arayüzü kullanılmıştır.İsteyen espier launcheride yükleyebilir




Görüntüler Kendi Cihazımdan Buyrun ;





















Bu görüntülerin devamını istiyorsanız deniyeceksiniz bu romu emin olun bıkmazsınız bu romdan

Kullananlara şimdiden hayırlı olsun





Ayarlar>Ekran>ordaki seçeneklerden "Merkezi Saat, Pil Yüzdelik Solda ve Operatör ismi Göster" bunları aktif ederseniz ordaki görünümü elde edebilirsniz  O zaman görüntü daha güzel oluyor.Ben yaptım ama görüntülerde yok kusura bakmayın yapmadan önce çektim fotoğrafları

Link : http://www.mediafire.com/?x33vv1yuu3xe91h




Not : Galaxy Ace Ethnic Adlı Üyenin Hazırladığı Rom Portlanmıştır.Ona da burdan tesekkur ve saygilarimi iletirim




Arkadaşlar v2 de çok değişiklik yapmadım.

-Başka bir cm7 ye portlandı bunda şarj daha uzun gider.
-Smart keyboard tek klavye olarak eklendi
-Gereksiz uygulamalar silindi
-Artık daha stabil
-İphone notifications ve zil sesleri eklendi.
-Gapps gene olmadı




Link ; http://www.mediafire.com/?8tsxyf7u88w46vq

8 yorum:

AmyGDalinas dedi ki...

v2 olmamış v1 i denemedim ama. Launcher ve keyboard hatalı. Paylaştığınız ekten yüklediğim zaman 1 seferlik çalışıyor ve daha sonra çalışmıyor kapanmaya zorla hatası geliyor.

Admin dedi ki...

cwm yüklümü acaba?

Admin dedi ki...

önce cwm de wipe seçeneklerini uygulayın.. sonra cwm menüde install from sdcardlı bir seçenek olması gerek onu seçin ve 1. sırada ki choose ile başlayan seçeneğe tıklayarak hafıza kartına attığınız zip'i bulup yükleyin.

Admin dedi ki...

Googleandroi.gen.tr de bulabilirsiniz cevabi..

Admin dedi ki...

kardeşim googleandroid.gen.tr adresinden her türlü yardım alabilirsin.. buradan anlatılacak bir iş değil driverleri kurmak..

Admin dedi ki...

maalesef google play store desteklemiyor.. 1mobile market'i indirip kurabilirsin. Marketin aynısı. :)

ulasgfb dedi ki...

Allahtan sorunsuzmuş, google play bile yok :)

Unknown dedi ki...

v1 ve v2 hatalı romlar v3 ün linkini verebilirmisiniz

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Peocawe | - |